Aby ste prekonali prekážky rozvoja a vytvorili lepšie produkty, držte sa týchto troch princípov:
1. Objasnite a podporte komunikačnú sieť
Kto je zodpovedný za čo? Kto vie, čo príde, čo prišlo predtým alebo čo cieľová skupina potrebuje? Začnite každý projekt zvýraznením zdrojov pre vedomosti a ich dostupnosť a štandardizovať schvaľovací proces, aby sa vývoj a dizajn pohybovali čo najrýchlejšie.

obchod.jpg

Tímy nemôžu robiť neuveriteľné produkty bez spolupráce a spolupráca začína na vrchole. V súlade s týmto zistením nastavte úspech celého vývojového tímu tým, že zabezpečíte zamestnancom prístup k informáciám, ktoré by mohli potrebovať, a vedomosti o nich.
Zorganizujte retrospektívne stretnutia pre všetky naše projekty. Na týchto stretnutiach dajte ľuďom čas, aby si zapísali svoje individuálne myšlienky  a potom ich zdieľali so skupinou. Ľudia, ktorí si zvolia vývoj ako kariéru, zvyčajne nie sú najotvorenejší, takže zistíte, že to dáva priestor na zdieľanie ich myšlienok spôsobom, ktorý je pohodlný a pomáha odhaliť veľa z hľadiska zlepšovania našich procesov.
2. Premýšľajte o tvrdých súčiastkach a prototype
Jednoduché výhry sú dobré, ale neposúvajú vývoj tak, ako to robia ťažko vyhrané bitky. Uložte si jednoduché veci pre obdobia s nízkou spotrebou energie a čo najskôr sa tím zamerajte na najťažšie časti projektu. Takže sústreďte energiu na tvrdé veci, najprv vytvorte pracovný prototyp čo najrýchlejšie.
New York Times  písal o tzv. "naliehavom efekte“. Tento fenomén vysvetľuje, prečo ľudia s väčšou pravdepodobnosťou riešia malé úlohy s termínmi než dôležitejšie úlohy bez termínov. Nanešťastie pre začínajúcich podnikateľov je najdôležitejšia časť projektu najťažšia.

kancelář.jpg

3. Prispôsobte spätnú väzbu a reálne výsledky
Používatelia, ktorí nikdy nevideli váš produkt predtým a nemajú kontext toho, čo sa stalo v jeho vývoji, uplatnia kritické oko na vašu prácu. Nepýtajte sa ich, či sa im to páči. Skôr pozorujte a získajte kvalitatívnu spätnú väzbu o tom, ako používajú váš produkt. Chápu to? Vidia hodnotu, ktorú poskytujete?
Odpovede na tieto otázky sú nevyhnutné pre úspech vášho produktu. Nikdy nepredpokladajte, že vaše pôvodné riešenie bude na konci správne. Nielen tvrdohlavosť vedie k zlému dizajnu, ale môže tiež vytlačiť dobrých zamestnancov, pretože chcú zamestnávateľov, ktorí budú s väčšou pravdepodobnosťou počúvať používateľov.