Pre podnikanie v 21. storočí je synonymom internet a plnohodnotné využitie tohto novodobého marketingového nástroja, ktorý je dnes základom, rovnako ako mať vytvorenú vlastnú webovú stránku. Internetovú stránku však môžeme mať vytvorenú za akýmkoľvek účelom, tomu sa presne venovať nebudeme, ale pozrieme sa priamo na to najpodstatnejšie- Ako našu stránku zviditeľniť a dosiahnuť jej maximálnu návštevnosť.
- Pojem maximálna návštevnosť je samozrejme nekonkrétny, ale skrátka ide o to urobiť všetko preto, aby si váš web všimlo a presmerovalo sa na neho čo najviac potenciálnych záujemcov.
Zo začiatočnej vety tohto článku na druhej strane takisto vyplýva, že v internetom svete sa nachádza obrovská a silná konkurencia, stačí len ak sa pozrieme na aktuálne funkčné slovenské weby registrované v doméne. Ako je teda možné v takomto mori žralokov uspieť a a akým spôsobom si niekto všimne práve vašu stránku? Pôsobí to ako nesplniteľný sen.
- A práve návštevnosť je olejom pre funkčný chod stránky, nakoľko bez návštevnosti na nej nebudú prebiehať požadované konverzie. Návštevnosť stránky je prioritou, inak v podstate daný web stráca svoj význam.
V prípade úspechu webu sa tak musíme zamerať predovšetkým na jeho zviditeľnenie a k tomu sa využíva prakticky iba jedna najefektívnejšia cesta- SEO optimalizácia.
Ide o optimalizáciu stránky pre internetové vyhľadávače ako Google, Bing, Seznam apod. A práve pomocou internetových vyhľadávačov sa bežní užívatelia o stránkach dozvedajú najčastejšie, hlavne pokiaľ sú umiestnené na popredných priečkach vyhľadania.
A na týchto vyšších priečkach musí byť aj vaša stránka!
K tomu je potrebné využiť pomerne veľa seo nástrojov, ktoré skompletizujú, upravia a prezentujú danú stránku do podoby, aby ju napr. Google označil za kvalitnú, dôveryhodnú, zaujímavú, tým pádom relevantnú, čím ju bude posúvať na stále vyššie priečky vo výsledkoch vyhľadania. Ide však o náročnejší proces a v prípade jeho efektívnosti by ste mali osloviť odborníka, respektíve seo firmy.